Poénok, 2012. január-

A szomszéd azt mondta, kigyulladt a motorja. Én azonban nem láttam lángolni a motort, ezek szerint belső égésű motorról van szó. (Rejtély, hogy a belsőégésű egybe vagy külön van-e.)

Nem mindegy, mit csinál a szerelmes vízvezetéxerelő, csapja a szelet, vagy szeli a csapot.

Mi a fizikus kedvenc műve Örkénytől?
Egy hertzes novellák.

Kísérleti jelleggel egy futónövényt vittek a Holdra, ott termesztették. De aztán visszahozták a Földre, így földönfutó lett belőle. Olyan gyorsan futott, hogy még Schumacher sem tudta utolérni.

- Hogyan udvarol az informatikus?
- Átküld egy kiló-bájt. (Ezt nem én találtam ki.)

A Koka kólát kidobtam a szemétbe, így Kuka kóla lett belőle.

Megyek sétálni egyet, teszek egy kört. Azaz teszek egy karikatúrát.

- Egyedül oldottad meg ezt az egyenletet?
- Nem, tanár úr, kérem, két ismeretlennel. (Ezt sem én találtam ki.)

Ha valaki a Sorstalanság című művet lefordítja idegen nyelvre, akkor az sorsfordító?
Inkább műfordító? Vagy igazi?

Mi a hasonlóság a Windows és a MALÉV között?
A hidegben mindkettő lefagyott és elszállt.

Erőszakos bánásmódról számolt be a rádió: egy informatikus lakásában leütötték az entert.

A rádió azt mondta be, remélik, hogy a rezsim nem fogja akadályozni a tudósítók munkáját. Hát, az én rezsim biztos nem, talán az övék sem.

A rádióban olyan ember beszél, aki megszállottan gyűjtötte a zseblámpákat. Úgy látszik, lámpaláza volt.

Egy rendhagyó német ige:
Oszama Binladen (Oszama Binlädt), Oszama Binlud, Oszama Bingeladen

Mátyás király kap egy értesítést Facebookon: "Mit gondolsz, lesz már krumpli nálatok az uralkodásod alatt? Kattints ide, oszd meg és uralkodj!"

- Hogyan köhög ebben a hidegben a hétköznapi ember?
- Kuc, kuc, kuc.
- És hogyan köhög egy DJ?
- Tuc, tuc, tuc

Éttermekben használatos szótár: éttermező kéziszótár

Miről filozofál magában a pincér? Az élet étterméről.

Holland pincér: Kaja van Bőven

Hogy hívják a spanyol autóversenyzőt?
Kañarban Gyorsító de Lefékez
El Haladó de Lemaradó Nemfékez

Hogy hívják a japán tűzoltót???
.
.
TELEFONON
.
Ja, nem, még egyszer:
.
Hogy hívják a japán tűzoltót???
Vízcsapot Nyissukcsakki Oltsunkcsak.
És az olasz tűzoltót?
Locsolínó di Poroltó
És a spanyol tűzoltót:
El Oltó Tüzet Megfékez
És a holland tűzoltót?
Tűz van de Minek
És hogyan vágja el a tűz útját a fémmunkás?
Lángvágóval.

Filmcímfokozás az angolban:
For Gump, Forrer Gump, Forrest Gump

A spanyol hentes darálója:
El Daralo

Reggel zuhanyozni mentem, de nem volt meleg víz. Ez meglehetősen hidegzuhanyként ért. Fel is kaptam a vizet és otthagytam csapot - papot.

Ma rántott medvebőr volt ebédre. Előtte aperitifet ittunk, tehát előre ittunk a medve bőrére. De utána jött még csak a fekete-leves: betűleves volt, csak úgy faltuk a betűket. Utána bekapcsoltuk a rá diót, majd ettünk tésztát, s tettünk rá diót.

Milyen játékot játszanak a Szaharában?
Piramisjátékot.

Két ember iszogat a kocsmában:
- Öntsél már nekem is egy kis fröccsöt!
- Várj, mindjárt lesz fröccsöntés!

Hogy nevezik azt, amikor az egész család majd megfagy a hidegben?
Family frost.

- Mit mond a brit pillangótenyésztő, amikor kidob egy csomag vajat az ablakon?
- Butter fly!
What is the British butterflyreeder saying when throwing a packet of butter out of the window?
Butter fly!

Oszama Bin Laden és Mr.Bean találkoznak Németországban. Bemutatkoznak egymásnak:
- Ich Bin Laden.
- Ich Bean.

A gyilkos az operába megy, és a kabátjában egy kést is visz. Ez a kés az operatőr.

Ha valaki be akar lépni az ingerszobába, előbb át kell lépnie az ingerküszöböt.

Milyen a spanyol fényképész vakujának a fénye? Vakító (Vaquito)

informatikus pap = felhasználóbarát
templomok közötti számítógépes hálózat = pap-lan
orosz internetszolgáltató = inter-nyet
számítógépes szépségápolás = átküldenek 1 kilóbájt
Mit keres egy részeg a számítógépben? A CD-rumot.
A kék halál neve spanyol Windows-on: Hasta la Vista
Hol alszanak az álmos bitek? a hálókártyán
Hogyan lehet felismerni az internetes kalózt? Webhely van az arcán.
kirándulás a billentyűzeten = klaviatúra
(Ezeket nem mind én találtam ki.)