Zeneművekhez használati útmutató

Ideírtam valami olyan szöveget, ami nem is ide való, és nem is arról akartam írni. Így azt a szöveget elraktam innen egy másik blogomba, mert oda jobban illik. Igaz, hogy ide zsibbasztó dolgokról írok, oda meg nem, de hát... Most legfeljebb lett ott egy komoly írás zsibbasztó elemekkel tarkítva.

Ezek után most végre elkezdek írni itt arról, amiről akartam, amihez a Zeneművekhez használati útmutató cím is illik. Vagyis elkezdenék végre írni erről is, de most még nem teszem. Ugyanis az íráshoz az alapanyag egy külső merevlemezen van, amit most nem akarok előkeresni és csatlakoztatni a géphez. Miért? Nem tudom, most nincs kedvem hozzá, és egyébként sem akarok a merevlemez amortizációjához hozzájárulni. Majd előveszem akkor a merevlemezt, amikor más is kell róla, így két legyet üthetek egy csapásra. Szóval kis türelmet kérek! Egyszer majd leírom ide, amit eredetileg akartam.